Wiadomości

Czwartek, 1 grudnia 2016

Nabór do komisji oceniającej wnioski - pożytek publiczny

 

Na podstawie art. 15 ust.2d w związku z art. 11 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jedn. Dz.U. z 2016 poz.1817) Wójt Gminy Oświęcim ogłasza nabór na członków Komisji Konkursowej do oceny ofert w otwartym konkursie na realizację zadań z zakresu pożytku publicznego w 2017 roku.

 

  1. Organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie mogą zgłaszać swoich kandydatów do w/w Komisji.

 

  1. Zgłoszenia powinny zawierać krótkie uzasadnienie kandydatury ze szczególnym uwzględnieniem stażu działalności w organizacji oraz powinny być podpisane przez osoby umocowane.

 

  1. Spośród zgłoszonych kandydatów Wójt Gminy Oświęcim wybierze 1-2 osoby do pracy w Komisji kierując się przede wszystkim dotychczasową współpracą z organizacją oraz doświadczeniem kandydata w pracy na rzecz mieszkańców Gminy Oświęcim.

 

  1. Decyzja Wójta Gminy Oświęcim jest ostateczna.

 

  1. Osoby reprezentujące podmioty startujące w konkursie nie mogą zasiadać w Komisji Konkursowej dotyczącej ofert tych podmiotów.

 

  1. Udział w Komisjach odbywa się w godzinach pracy Urzędu Gminy Oświęcim i jest nieodpłatny.

 

  1. Ogłoszenie o wynikach naboru zostanie umieszczone do 7 dni roboczych od daty upływu terminu składania zgłoszeń na stronie internetowej Urzędu Gminy Oświęcim.

 

Kandydatury na FORMULARZU ZGŁOSZENIOWYM należy składać na dzienniku podawczym w Urzędzie Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 , pok.10A do dnia 09 grudnia 2016 do godz.13.00

 

Do pobrania:

1. Ogłoszenie Wójta Gminy Oświęcim z dnia 01.12.2016 roku

2. Formularz zgłoszeniowy do pracy w Komisji Konkursowej